Oikeesti,wau tylsyyden, rumuuden, kauheuden lisäks tää Kamerun on oikee parisuhteen tappajakin. Tosi kiva. Ei kai kummankaan osa oo sen parempi, Tero tottakai väsynyt aina töiden jälkeen ja herää viideltä, jolloin on enää 1,5 h valosta aikaa jäljellä. Mulle taas ei sovi yhtään tää chillaaminen ja mun on valvottava yöt koska en yksinkertasesti saa unta koska en oo tehny mitään koko päivänä. Toisin sanoen herään kolmelta ja nukahdan yhdeksältä aamulla, kun taas Tero nukahtaa heti kun pääsee töistä. Suomessa käytiin joka päivä jossain ulkona syömässä, mutta täällä ei olla oikeestaan tehty mitään sellasta, vaikka olis ravintolakin lähellä. Mä koen sen Teron velvollisuutena ettiä tekemistä, koska mä en liiku asunnosta ulos,enkä mä voi soittaa kuljettajalle ja pyytää kyytiä. Mun velvollisuuksia on näköjään mm pyyhkeiden puristaminen (vessa oli tulvinu ja kuivattiin niillä) ja pyyhkeet oli maannu lattialla kaks päivää (mut tuntien ei mua haitannu lainkaan) . Mutta Tero herätessään oli järkyttyny että pyyhkeet oli ollut niin kauan maassa, eikä enää uskaltanut koskea niihin homevaaran takia ja sanoi , että mun on pakko puristella ne kuivaks,vaikka samaan aikaan yritin tiskata ja tehdä ruokaa. No oli pakko puristella kuiviksi , koska Tero näytti kiireiseltä tupakka huulessa tietokoneen äärellä. Myös se, että kun Teron tavarat on kateissa oon aina automaattisesti siirtänyt ne jonnekkin.. Esim tänään Teron kadonnut tupakka-aski löytyi Teron housujen taskusta ja syy oli kuulemma se, että olin siivotessani siirtänyt tupakka-askin sinne.. Joo, just niin... No maassa maan tavalla, jos oltais muslimivaltiossa Tero varmaan laittais mulle huivin päähän. Itseasiassa varmaaan burkhan, nimittäin oon ymmärtänyt Teron puheista, että tämä Vikki, jolla ei ole meikkiä niin ei ole yhtään niin viehättävä kuin meikattu versio. Niin, laittautuminen ei ole ehkä ensimäisenä mielessä, kun tietää viettävänsä päivän neljän seinän sisällä. Korkokengätkin tuli raahattua turhaan, ei näillä teillä voi kävellä niissä.

 

Ruuanlaitto, ei kiinnosta! Siis, tein niiin pahaa pastaa, että piti pakottaa alas suusta. Harmi, että tein sitä vielä sairaan ison padallisen.. Ruokaa en haluaisi heittää pois täällä, mutta nyt on sellanen kutina, että ottaisin mielummin selkään kuin söisin..